Pühapäeval oma 25. sünnipäeva tähistav Regio andis teada, et jätkab uue ärinime Reach-U all.
- Reach-U tegevjuhi Ülo Säre sõnul väljaspool Eestit Regiot ainult Reach-U nime alla teataksegi. Foto: Lauri Kulpsoo
Uus nimi ei ole tegelikult tundmatu – selle kaubamärgi alt on Regio tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle tosina aasta, selgitas ettevõte.
„Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd on üks selgitamine vähem,“ sõnas Reach-U tegevjuht Ülo Säre.
Reach-U on tegev 34 riigis, luues mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi tarkvaralahendusi.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.